hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com


02 November, 2015

GIVEAWAY RYSYA SKINCARE CANTIK MACAM CHE TA BERSAMA AZLINDA ALIN

Jom  kengkawan sape2 yang blom join, meh ler join GIVEAWAY RYSYA SKINCARE CANTIK MACAM CHE TA BERSAMA AZLINDA ALIN nie ... Mari ler ramai-ramai memeriahkan suasana ... Caranya mudah sahaja ... Klik Gambar Che Ta jika berminat untuk turut serta ... Jom ramai-ramai cuba mencantikkan wajah masing-masing ... Huhuhu ...

Rysya Skincare adalah set penjagaan muka premium di mana set kecantikan ini setaraf dengan kualiti dan mutu set premium yang sudah ada lama di pasaran.

Diasaskan oleh pengasas Rysya Skincare, Puan Noorazlina Mohd Noor dan Rozita Che Wan (Che Ta) adalah duta kepada produk ini. Che Ta juga telah menggunakan produk ini selama dua bulan. Dan beliau dapati produk penjagaan kulit Rysya mampu menyerlahkan seri wajahnya.  

Produk Rysya Skincare meliputi lima jenis iaitu  Cleanser,  Toner, 24K Gold Serum, 24K Gold Miracle Cream dan Bird Nest Body Scrub


Produk yang di tawarkan oleh Azlinda Alin ;

RYSYA SKINCARE - LY Toner

Direka untuk melindungi kulit, menjadikannya kelihatan berseri, lembut dan licin. Mengetatkan kulit dan liang. Menguatkan halangan kelembapan kulit, memastikan ia terhidrat dan memelihara kulit daripada menjadi kering. Sesuai untuk sensitif dan semua jenis kulit yang lain.
 

RYSYA SKINCARE - LY Pembersih Muka

Bersifat lembut untuk menanggalkan solekan. Komponen yang menyediakan ciri-ciri kebersihan yang sangat baik, kulit lembut sempurna dan segar "Natural Moisture Barrier"Selepas membilas, ia akan menjadikan kulit licin bersih tanpa mengeringkan kulit.  Kulit dilindungi, kelihatan berseri, dan terasa lembut dan tenang. Mengimbangi kelembapan kulit, membantu mengekalkan penghidratan dan mengelakkan kulit dari kekeringan .Sesuai untuk semua kulit, termasuk kulit sensitif.



Tarikh Tamat :-
30 November 2015

## Maaf saya takde Instagram ...

Jangan lupa singgah jalan-jalan kat SiNi & Join contest kat SiNi ...http://simplehijab.co/?id=1213

5 comments:

  1. Terima kasih kerana sudi sertai GA saya. Saya sudah update senarai penyertaan di http://www.azlindaalin.com/2015/11/senarai-penyertaan-giveaway-rysya.html

    ReplyDelete
  2. Semoga berjaya

    Saya datang dari segmen yang sama jugak... ;)

    ReplyDelete
  3. salam..singgah cn good luck

    http://mummysupplementshop.blogspot.my/2015/11/giveaway-rysya-skincare-cantik-macam.html

    ReplyDelete
  4. hai.. singgah dari GA yg sama... gud luck...
    http://ahlamsjourney.blogspot.my/2015/11/giveaway-rysya-skincare-cantik-macam.html

    ReplyDelete

Labels

#bookcafe (3) #mycybersale2016 (1) #Review (8) #tollyjoyxazlindagiveaway (1) 8share (27) Aku (16) Bloglist (95) Blogwalking (7) Contest (174) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (894) Hadiah (3) Iklan (23) Info (17) KakiKomen (36) Kuiz (2) Lazada (1) Luahan (8) Luqman (3) Menang (21) Segmen (405) SGShop (1)