hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com


13 February, 2017

GIVEAWAY PRE-LOVED BUKU 2017

Jom kengkawan ... Sape-sape yang belom join, meh ler meramaikan dan memeriahkan suasana ... Klik banner kat atas jika berminat untuk turut serta ...

Saya nak menang buku Paranoia: Hani Suraya dan Selumbar: Ikmal Ahmad kerana saya memang minat membaca novel... Saya harap sangat dapat membaca 2 novel yang telah direview tersebut... Boleh isi masa terluang saya tanpa sia-sia... Membaca itu jambatan ilmu... Kalau dapat novel tu nanti boleh ler anggap hadiah hari lahir saya yang jatuh pada 6 Mac... Best nyer... 

Tarikh Tamat :
4 Mac 2017

Jangan lupa jalan-jalan kat Kisah Hidup Ku & Join segmen kat Jom Bercontest

9 comments:

Labels

#bookcafe (3) #mycybersale2016 (1) #Review (8) #tollyjoyxazlindagiveaway (1) 8share (27) Aku (16) Bloglist (95) Blogwalking (7) Contest (174) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (894) Hadiah (3) Iklan (23) Info (17) KakiKomen (36) Kuiz (2) Lazada (1) Luahan (8) Luqman (3) Menang (21) Segmen (405) SGShop (1)