hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com


09 February, 2017

Menang Giveaway by Pulsera MY

Ari tu aku ada join Giveaway by Pulsera MY ... Rugi sape tak join sebab syarat2 nyer senang sangat... 

Alhamdulillah... Akhirnya aku dan dua orang lagi blogger telah diumumkan sebagai pemenang... 

The WINNERS for GIVEAWAY By PULSERA MY Goes To...


Aku menang gelang weiii... Aku diberikan kebebasan untuk memilih atau mendesign gelang yang aku nak berdasarkan contoh-contoh di IG Pulsera  @pulsera.my


Haaa... Cantik tak?  Cantikkk sangatttt kan... Kalau korang nak boleh ler usha usha kat blog or IG depa... 

Alhamdulillah... Tahniah diucapkan kepada semua pemenang... Terima kasih diucapkan kepada penganjur dan penaja... Semoga sentiasa dimurahkan rezeki... 



3 comments:

  1. Wahhh tahniah ya! rezeki 2017 nampaknya :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah kak Hani, memang cantik la gelang tue.. =) Murah rezeki akak..

    ReplyDelete
  3. Thank youuuu. Share la gambar masa pakai gelang ni ;)

    ReplyDelete

Labels

#bookcafe (3) #mycybersale2016 (1) #Review (8) #tollyjoyxazlindagiveaway (1) 8share (27) Aku (16) Bloglist (95) Blogwalking (7) Contest (174) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (894) Hadiah (3) Iklan (23) Info (17) KakiKomen (36) Kuiz (2) Lazada (1) Luahan (8) Luqman (3) Menang (21) Segmen (405) SGShop (1)